Реформа освіти/Нова українська школа

Все про НУШ

 

Закон України “Про освіту”

Наказ Мінекономіки № 2736 від 23.12.2020 року “Про затвердження професійного стандарту за професіями «Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти», «Вчитель закладу загальної середньої освіти», «Вчитель з початкової освіти (з дипломом молодшого спеціаліста)»

Наказ МОН України від 16.07.2018 № 776 “Про затвердження Концепції розвитку педагогічної освіти”

Наказ МОН України від 25.06.2018 № 677 “Про затвердження Порядку створення груп подовженого дня у державних і комунальних закладах загальної середньої освіти”

Наказ МОН України від 22.05.2018 № 509 “Про затвердження Положення про психологічну службу у системі освіти України”

Наказ МОН України від 23.04.2018 № 414 “Про затвердження Типового переліку спеціальних засобів корекції психофізичного розвитку дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються в інклюзивних та спеціальних класах закладів загальної середньої освіти”

Наказ МОН України від 16.04.2018 № 372 “Про затвердження Примірного положення про методичний кабінет закладу дошкільної освіти”

Наказ МОН України від 16.04.2018 № 367 “Про затвердження Порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти”

Наказ МОН України від 23.03.2018 № 283 “Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи”

Розпорядження Кабінету міністрів України від 03.10.2018 № 710-р “Про схвалення Концепції розвитку громадянської освіти в Україні”

Розпорядження Кабінету міністрів України від 14.12.2016 р. № 988-р “Про схвалення Концепції реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа” на період до 2029 року”

Постанова Кабінету Міністрів України від 14.11.2018 № 952 «Про деякі категорії осіб з особливими освітніми потребами”

Державний стандарт початкової освіти

Концепція національно-патріотичного виховання дітей та молоді

Проект Концепції Загальнодержавної програми з освіти у сфері прав людини