Практичний порадник педагогам закладів загальної середньої освіти про упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства
Питання розвитку емоційного інтелекту школярів з кожним роком стає дедалі актуальнішим. Емоційний інтелект визначається як «здатність сприймати і розуміти емоційні прояви особистості, керувати емоціями на основі інтелектуальних процесів».
Фахівці Українського інституту розвитку освіти підготували для шкільних педагогівпрактичний порадник «Упровадження компонентів розвитку емоційного інтелекту в учнівства».
У пораднику висвітлено особливості розвитку компонентів емоційного інтелекту здобувачів загальної середньої освіти, зокрема, на прикладі впровадження соціально-емоційного та етичного навчання (СЕЕН).
Практичний порадник може становити інтерес для тих, кого цікавить питання оволодіння навичками стійкості за допомогою відповідних травмоорієнтованих практик.